עדכוני אלגוריתמים של Google > שינויים בתצוגת התוצאות הממומנות בתוצאות החיפוש

שינויים בתצוגת התוצאות הממומנות בתוצאות החיפוש

תאריך העדכון:
Feb 19, 2016
גוגל ביצעו בתאריך זה את אחד השינויים הדרמטיים ביותר עד כה בתוצאות החיפוש של גוגל:
בראש תוצאות החיפוש מוצגות כעת 4 תוצאות ממומנות, לאחר תוצאות החיפוש מופיעות 3 תוצאות ממומנות נוספות, ובצד התוצאות - מקום בו היו 7 מודעות, כעת לא מופיעות יותר תוצאות ממומנות.
שינוי זה הינו חלק מרצף שינויים אותם גוגל מבצעים בתוצאות החיפוש. ב-4 בדצמבר 2015 גוגל כבר החלו בניסוי של הצגת 4 תוצאות ממומנות במקום 3 בראש התוצאות (ללא הסרת הפרסומות הצדדיות). בעדכון זה הניסוי הפך למצב הקבוע.
3 ימים אחרי עדכון זה גוגל הודיעו ( https://www.searchenginejournal.com/google-shut-compare-products-march-23/157163/ ) כי ב-23 במרץ תוצאות השוואת מוצרים יפסיקו להיות מוצגים בתוצאות החיפוש של גוגל מכיוון שהם לא מביאים לחברה את התוצאות הרצויות.

אוסף שינויים זה בא לשפר את הרווחים של גוגל, ולנצל את הנדל"ן שלהם טוב יותר.

השינוי שבוצע הוא אחד המשמעותיים עד כה - וניתן להעריך כמה השפעות עקב שינוי זה:
1. מחירי ה-PPC הולכים לעלות משמעותית - מכיוון שכעת יש פחות מקומות בהם מפרסמים יכולים להופיע (כל התוצאות הצדדיות) תתחיל מלחמת מחירים על 4 המקומות הראשונים.
2. קשה לדעת כעת האם ההקלקות על התוצאות האורגניות יגדלו או ירדו - מצד אחד כמות הפרסומות המופיעות ירדה משמעותית, ומהצד השני המקומות שהכי מושכים את תשומת לב הגולש, 4 התוצאות הראשונות, הן עכשיו תוצאות ממומנות. אם ראיתם שינוי בתנועה לאתרכם בתאריך זה - שינוי מבנה התוצאות הוא ככל הנראה הסיבה לכך.

מתעניינים ביכולות ZEFO?

לטעמנו הדרך הטובה ביותר בה תבדילו בין ZEFO לכל המערכות האחרות היא לנסות בעצמכם.

התחילו התנסות עכשיו »