כמו תמיד, אנחנו עסוקים בפיתוח והרחבת הכלים שמאפשרים לכם לעקוף את המתחרים ולהגיע למקום הראשון בגוגל.

היום ברצוננו לעדכן אתכם על עדכון קטן שעשינו בדוחות התנועה שיתכן שיגדיל לכם משמעותית את נתוני התנועה וההמרה מטראפיק אורגני.

עשינו זאת בעקבות בקשה שקיבלנו מלקוח, שציין ובצדק שאנחנו פשוט קצת שמרנים מדי.

מה זה מקורות תנועה ולמה זה קצת יותר מסובך ממה שנראה במבט ראשון?
דמיינו: גולש נכנס לאתר שלכם לאחר שחיפש בגוגל. הוא מסתובב קצת, קורא קצת, ונרשם לרשימת התפוצה שלכם. למחרת, הוא מקבל מכם דוא"ל, הוא פותח, קורא ולוחץ על הקופון שצרפתם לדוא"ל. הוא נכנס לאתר ורוכש 3 מוצרים.

באיזה מקור תנועה תרצו "לזכות" ברכישה?
בצורה שמרנית ניתן לזקוף את מקור התנועה לדוא"ל, מכיוון שבאותו יום ההגעה לאתר בוצעה ע"י הדוא"ל. אבל אם מסתכלים בצורה רחבה יותר, ניתן לומר שהקידום האורגני הוא זה שהביא אותו לראשונה.

למה זה חשוב?
כי ככה תקבלו תמונה מדויקת יותר של מה באמת עובד לכם.

אז מה עשינו?
שינינו את מערכת ניתוח התנועה שלנו כך שתתן קרדיט למקור הראשון (הפרמט firstUserMedium ו – firstUserSource ב – GA4) שהביא את הגולש לאתר. זה אמנם קצת פחות שמרני, אבל אנחנו חושבים שזה מדוייק יותר, וכלל הנראה גם יגדיל נתוני התנועה שלכם שמשוייכים לחיפוש האורגני.

למה זה בכלל משנה?
כי ככה תוכלו לשפר את אסטרטגיית השיווק שלכם ולהביא יותר לקוחות בלי לשלם יותר.

מתי זה נכנס ומה התוצאה הצפויה?
השינוי הזה נכנס במהלך הסופ"ש ותוכלו לראות אותו בחשבון שלכם. סיכוי סביר שתראו שיפור בנתוני התנועה האורגנית. השינוי לא צפוי להשפיע על נתוני התנועה הכוללת.

רוצים לדעת עוד? צפו בסרטון שלנו

לא סתם המקצוענים בוחרים ב – ZEFO כמערכת לניהול קידום האתרים שלהם

שרון כהן

אנחנו יודעים כמה כולם עסוקים

נשמח לעדכן כשעולה מאמר ששווה את הזמן שלך