הקיץ כאן ו-ZEFO מתחדשת בגרסה קיצית וחדשה! בתקופת הקורונה עבדנו מהבית ואנחנו מקווים שכולכם בריאים וממשיכים קדימה כתמיד😎. בגרסה הזו התמקדנו בשיפורים במערכת, בנראות חדשה ועיצוב נוח ונגיש יותר – מי שלא שם לב לתפריט הצד זה הזמן ;), בנוסף – יש לנו אתר חדש, מוזמנים לבקר בו.

תפריט צד

העיצוב והמיקום של התפריט השתנה – עיצוב חדש לחלק העליון ואת התפריט העברנו הצידה והוא ניתן לפתיחה וסגירה. אנחנו ממש אהבנו אותו ונשמח לשמוע את דעתכם עליו, כאן המקום להודות לבר רחמים, המעצבת הנהדרת שלנו ששיגענו אותה לא מעט בנושא ועשתה עבודה מופלאה והתוצאה לפניכם.

בגדול – כלום לא השתנה, הגרפים אותם גרפים והדברים נשארו כשהיו, מה שהשתנה זה נוחות השימוש שלכם (ושלנו) והגישה המהירה יותר לדברים.

* הערה חשובה למי שמשתמש ב-whitelabel והחליף את הלוגו המוצג של המערכת – שימו לב שהחלק העליון גדול יותר ותצטרכו להתאים את הלוגו שלכם לעיצוב החדש מבחינת גובה.

את התפריט ניתן להשאיר פתוח או לכווץ – לפי בחירה:

למי מכם שרוצה לחזור לתפריט עליון (מי אתם? ולמה אתם אוהבים להישאר מאחור?) זו הדרך לעשות זאת:

1. להיכנס להגדרות אישיות:

2. לשנות ל: "לא" את הכפתור של תפריט הצד:

3. ללחוץ על שמור.

4. לחזור אל החשבון שלכם.

שינוי בתפריטים

1. ניהול חיבורים

הוספנו פריט חדש לניהול החיבורים, בהגדרות ברמת אתר – תת תפריט "ניהול חיבורים". תוכלו ליצור ולנהל שם את מפתחות ה- API, לראות את החשבונות המקושרים אל Google Sheets ולערוך אותם לפי צורך:

2. שדות מותאמים אישית

איחדנו את השדות המותאמים אישית לאתרים ולקישורים ושמנו אותם תחת אותה הגדרה בהגדרות הכלליות ברמת חשבון.

שדות מותאמים אישית מאפשרים לכם להוסיף הגדרה אישית וגמישה לקישור או לאתר ולהציג אותם במסכים השונים ובדוחות:

תיעוד אחרון

מהיום העמודה של "תיעוד אחרון" ניתנת לעריכה מהמסך הראשי ובנוסף מובילה אל העמוד עצמו של כל תיעוד כך שתוכלו לראות את ההקשר המלא שבו הוא נכתב.

מחקר מילים

שמרנו לסיום אפשרות מרגשת ומגניבה – זיהוי ביטויים טרנדיים במחקר המילים, הוספנו את האפשרות להשוות את החיפושים לחודש היסטורי מה שמאפשר זיהוי ביטויים טרנדיים עבור אותו חודש.

ביטויים שונים מושפעים לעיתים מתקופות שונות בשנה כמו –  חגים, בחירות, עונות השנה, חופשות וכו', לכן הוספנו אל מחקר המילים אפשרות להשוות את החיפושים לחודש הקודם או לכל חודש שתבחרו כך שניתן לזהות ביטויים טרנדיים ולקדם אותם בתקופה המתאימה להם.

נשמח לשמוע את דעתכם על הצבעים החדשים, התפריט החדש ואיזה שדרוג תרצו לראות ב-ZEFO.

אנחנו יודעים שאתה עסוק

תן לנו לעדכן אותך כשנפרסם מאמר פצצה