עדכון Pigeon הוא לא עדכון של ענישת אתרים בדומה לעדכוני Panda ו-Penguin, אלא שינוי הדרך בה מנוע החיפוש עובד. העדכון שוחרר ב-24 ביולי 2014 לתוצאות באנגלית בארצות הברית.

המידע המקורי על העדכון נמסר לאתר Search Engine Land ע"י גוגל (https://searchengineland.com/google-makes-significant-changes-local-search-ranking-algorithm-197778)

הצהרות רשמיות של גוגל על העדכון:

  1. העדכון משפיע הן על תוצאות החיפוש הרגיל והן על תוצאות חיפוש מפות.
  2. העדכון משפר את דיוק התוצאות הלוקליות (הן במובן של נכונות, והן במובן של רדיוס וזיהוי מיקום המשתמש).
  3. התוצאות הלוקאליות מושפעות באופן הדוק יותר מפרמטרים "קלאסיים" לדירוג.
  4. העדכון גרם להופעה נרחבת יותר של ה-Knowledge Graph.

השפעות נוספות שדווחו כתוצאה מעדכון זה:

  1. העדכון נתן עדיפות לאינדקסים לוקאליים גדולים על פני אתרים של עסקים לוקאליים. הדוגמא הבולטת ביותר היא Yelp שזכתה לקפיצה בדירוגים.
  2. גדילה משמעותית בכמות הביטויים הכוללים תוצאות מתוך Places.
  3. תוצאות Places של 7 עסקים הפכו במקרים רבים ל-3 עסקים בלבד או נעלמו.

מידע נוסף

  1. searchengineland.com/google-makes-significant-changes-local-search-ranking-al…

אנחנו יודעים כמה כולם עסוקים

נשמח לעדכן כשעולה מאמר ששווה את הזמן שלך