אנחנו שמחים לבשר לכם על שילוב מערכת משימות חדשה שפיתחנו בתוך מערכת ZEFO. אתם יודעים על מה מדובר – הרבה מכם ביקשו אותה מאיתנו – מדובר במערכת לניהול משימות שמתאימה לאנשי SEO ולתהליך העבודה האמיתיים בתחום. המערכת נועדה לאפשר לכם לנהל ולעקוב את כל המשימות שקשורות ל-SEO ולתהליך הקידום והשיווק של האתר והיא משתלבת יחד עם שאר היכולות של מערכת ZEFO.
אנחנו מתכננים עוד שיפורים ופיצ'רים חדשים שיכנסו למערכת, אז אם אתם רוצים שהרעיון שלכם יכנס לפיתוח הבא – כדאי שתעדכנו אותנו ברעיון ???? (אנחנו עדיין לא קוראי מחשבות)
אז מה יש לנו בעצם בשבילכם?
בתור התחלה, המערכת מאפשרת לכם להגדיר את המשימות שאותן תרצו לבצע, לראות את רשימת המשימות של כל אתר, לדווח על ההתקדמות וגם לקבל התראות על משימות באיחור.
אתם יכולים להוסיף משימה משלכם או לבחור מהמאגר שכבר קיים ב-ZEFO. יצרנו מאגר משימות גדול הכולל הרבה מתהליכי העבודה של מקדמי האתרים.
לכל משימה תוכלו לבחור תאריך יעד לביצוע, תגיות ופרמטרים נוספים. כמו שאר המערכת, גם מערכת המשימות מופרדת לפי משתמשים – תוכלו להגדיר משימה למשתמשים השונים בחשבון שלכם ולראות בצורה נוחה את ההתקדמות ואת הפעולות שנעשו עבור כל אתר או משתמש.
אתם יכולים לקבוע משימות שיתווספו אוטומטית לאתרים חדשים, ובכלל – להגדיר את תהליך העבודה שלכם בתוך ZEFO.
איך המשימות משתלבות במערכת?
בפריט החדש בתפריט "משימות" מופיעים שני תת תפריטים:
- משימות – מציג לכם את כל המשימות ואת הסטאטוס שלהן. (פתוח/סגור וכו')
- מאגר משימות – אחרי שיחות וחפירות עם אנשי SEO ושיווק (תודה לכם, אתם יודעים מי אתם ???????? ) בנינו מאגר גדול של של משימות SEO . מעבר למאגר הקיים, אתם כמובן יכולים להוסיף קבוצות ולערוך את הקבוצות הקיימות.
בתפריט הפלוס הירוק בכל רחבי המערכת נוספה אפשרות להוספת משימה. לא משנה באיזה מסך אתם כרגע, אם תרצו להוסיף משימה לביצוע תוכלו לעשות זאת בקלות.
מסך המשימות הראשי מציג לכם את המשימות שלכם, ומאפשר לכם לסנן את המשימות (למשל – לפי משימות פתוחות, מבוצעות וכו', או לפי משתמש), מאפשר לכם להוסיף משימה חדשה, וכן הוא מאפשר לכם לראות ולערוך משימה קיימת.