אנחנו שמחים לבשר לכם על שילוב מערכת משימות חדשה שפיתחנו בתוך מערכת ZEFO.  אתם יודעים על מה מדובר – הרבה מכם ביקשו אותה מאיתנו – מדובר במערכת לניהול משימות שמתאימה לאנשי SEO ולתהליך העבודה האמיתיים בתחום. המערכת נועדה לאפשר לכם לנהל ולעקוב את כל המשימות שקשורות ל-SEO ולתהליך הקידום והשיווק של האתר והיא משתלבת יחד עם שאר היכולות של מערכת ZEFO.

אנחנו מתכננים עוד שיפורים ופיצ'רים חדשים שיכנסו למערכת, אז אם אתם רוצים שהרעיון שלכם יכנס לפיתוח הבא – כדאי שתעדכנו אותנו ברעיון 😉 (אנחנו עדיין לא קוראי מחשבות)

אז מה יש לנו בעצם בשבילכם?

בתור התחלה, המערכת מאפשרת לכם להגדיר את המשימות שאותן תרצו לבצע, לראות את רשימת המשימות של כל אתר, לדווח על ההתקדמות וגם לקבל התראות על משימות באיחור.
אתם יכולים להוסיף משימה משלכם או לבחור מהמאגר שכבר קיים ב-ZEFO. יצרנו מאגר משימות גדול הכולל הרבה מתהליכי העבודה של מקדמי האתרים.
לכל משימה תוכלו לבחור תאריך יעד לביצוע, תגיות ופרמטרים נוספים. כמו שאר המערכת, גם מערכת המשימות מופרדת לפי משתמשים – תוכלו להגדיר משימה למשתמשים השונים בחשבון שלכם ולראות בצורה נוחה את ההתקדמות ואת הפעולות שנעשו עבור כל אתר או משתמש.
אתם יכולים לקבוע משימות שיתווספו אוטומטית לאתרים חדשים, ובכלל – להגדיר את תהליך העבודה שלכם בתוך ZEFO.

איך המשימות משתלבות במערכת?

בפריט החדש בתפריט "משימות" מופיעים שני תת תפריטים:

  1. משימות – מציג לכם את כל המשימות ואת הסטאטוס שלהן. (פתוח/סגור וכו')
  2. מאגר משימות – אחרי שיחות וחפירות עם אנשי SEO ושיווק (תודה לכם, אתם יודעים מי אתם 🙏🙂 ) בנינו מאגר גדול של של משימות SEO . מעבר למאגר הקיים, אתם כמובן יכולים להוסיף קבוצות ולערוך את הקבוצות הקיימות.

בתפריט הפלוס הירוק בכל רחבי המערכת נוספה אפשרות להוספת משימה. לא משנה באיזה מסך אתם כרגע, אם תרצו להוסיף משימה לביצוע תוכלו לעשות זאת בקלות.

מסך המשימות הראשי מציג לכם את המשימות שלכם, ומאפשר לכם לסנן את המשימות (למשל – לפי משימות פתוחות, מבוצעות וכו', או לפי משתמש), מאפשר לכם להוסיף משימה חדשה, וכן הוא מאפשר לכם לראות ולערוך משימה קיימת.

מסך משימות ראשי

בראש המסך תוכלו להוסיף משימה חדשה. תוכלו להוסיף משימה בודדת או להוסיף משימות מתוך קבוצת משימות מוכנה מראש.

הוספת משימה חדשה

עבור כל משימה, תוכלו לסמן אותה כמבוצעת, כמבוטלת, או לערוך אותה. פיצ'ר קטן שאנחנו בטוחים שתאהבו – מיד עם סגירת המשימה יפתח לכם מסך שמאפשר להשאיר תיעוד עבודה עליה, תוכלו לכתוב הערה מהירה (בברירת מחדל יופיע טקסט המשימה) ולהוסיף את זה לדו"ח הקרוב ללקוח, לספר לו על הפעולות שעשיתם עבורו.

מאגר המשימות הוא אוספים של משימות מוכנות מראש – כאלה שהכנו עבורכם, וגם האוספים שתוסיפו בהם את נהלי העבודה המתאימים לכם:

הצעות לשימוש במערכת

חשבנו הרבה על איך תשמשו במערכת ומה יתאים לתהליכי העבודה בפועל של המקדמים בישראל. המחשבה שלנו על דרך השימוש הנוחה והיעילה במערכת היא כזו:

  • אם יש לכם נהלי עבודה מוכנים, הוסיפו אותם כקבוצות משימות במערכת. למשל – אם יש לכם משימות קבועות שאתם מבצעים בהוספת אתר חדש, צרו קבוצת משימות והגדירו את המשימות החוזרות. שימו לב לסימון "הוספה אוטומטית לכל אתר חדש" – הוא יעשה לכם הרבה סדר בעבודה.
  • באופן דומה – אם יש לכם משימות חודשיות – למשל "שליחת דוח ללקוח", או "שיחה באמצע החודש עם הלקוח" – צרו קבוצת משימות עבור המשימות החוזרות, והוסיפו אותן לאתרים בלחיצת כפתור.
  • בעת הוספת אתר חדש בידקו את מאגר המשימות למשימות מיוחדות שיתאימו עבורכם – אתר לוקאלי? הוסיפו את רשימת המשימות המיוחדת לקידום שלו. או אולי תרצו ישר להוסיף משימות עבור מחקר המילים לאתר.
  • דברו איתנו! מערכת המשימות נמצאת כאן בשבילכם. ספרו לנו מה אתם צריכים כדי שהיא תחסוך לכם עוד יותר זמן, ונשתדל להקשיב ולהתאים את המערכת.

מקווים שתתרגשו מהמערכת כמונו 🎉😃

אנחנו יודעים שאתה עסוק

תן לנו לעדכן אותך כשנפרסם מאמר פצצה