מאז תחילת השנה, הוספנו ל-ZEFO מספר מסכים חדשים, בהתאם לבקשות שהגיעו מכם.
רצינו להגיד תודה, וכמובן – לשתף ולהציג מה חדש.

1. סקירת החשבון

כל הפרוייקטים חשובים, אך לפעמים קשה להחליט מאיפה כדאי להתחיל ואיך מתמקדים בעיקר.
מתוך הצורך הזה בדיוק נולד מסך חדש, הכולל סקירה של השינויים הדרמטיים ביותר שהתרחשו בחשבון שלכם: תנודות חדות במיקומים, ביטויים שיצאו מ- או נכנסו אל עמוד ה-1, שינויים משמעותיים בתנועה האורגנית לאתר וכו'.
נתקלתם בשינוי הדורש את תשומת לבכם? בלחיצת כפתור (על הפריט המדובר) תוכלו לקבל מידע מפורט, לנתח ולפעול בהתאם.
יעיל יותר, נוח יותר ומהיר יותר:

2. מילים מובילות (מתוך ה-Search Console)

הוותיקים שביננו בוודאי זוכרים את התקופה בה ניתן היה לדעת (באמצעות ה-Analytics) כמה תנועה אורגנית הגיע ישירות מחיפוש של ביטויי ספציפי ב-Google.
במשך תקופה ארוכה מידע זה לא היה זמין כלל (Not provided) ונאלצנו להסתדר בלעדיו.
במסך החדש, תוכלו לראות באמצעות אילו ביטויים הגולשים מגיעים אליכם לאתר, כמה חשיפה קיבל האתר שלכם על כל ביטוי, וגם, את נתון ה-CTR לכל ביטויי.
בנוסף – תוכלו להנות ממידע היסטורי, ובניגוד ל-Search Console, לא רק "3 חודשים אחרונים" – ההיסטוריה נשמרת במערכת!

3. עמודים מובילים (מתוך ה-Search Console)

במסך זה נוכל להבין לאילו עמודים יש את רמת החשיפה הגבוהה ביותר, כמות ההקלקות הגדולה ביותר וגם – את נתון ה-CTR של כל עמוד.
גם כאן תוכלו להנות ממידע היסטורי, ובניגוד ל-Search Console, לא רק "3 חודשים אחרונים". ההיסטוריה נשמרת במערכת!

4. תנועה ממותגת (מתוך ה-Search Console)

כמה חזק המותג שלנו? כמה תנועה הוא תורם לאתר? כמה ב-Desktop? כמה ב-Mobile?
את כל התשובות תוכלו למצוא במסך זה.

אנחנו ממשיכים לעבוד על פיתוחים ותוספות למערכת כל הזמן.
נשמח להמשיך ולקבל את הפידבקים שלכם – אתם עושים אותנו טובים יותר.

בברכה,
צוות ZEFO.

אנחנו יודעים כמה כולם עסוקים

נשמח לעדכן כשעולה מאמר ששווה את הזמן שלך