שלום למשתמשי ZEFO,
אנחנו שמחים להציג בפניכם את גרסת אפריל 2013 שעלתה בשבוע שעבר.
פוסט זה מציג את פירוט השינויים בגרסה זו. כמה נושאים שנשים עליהם דגש במיוחד:
- מחקר מילים – הוספנו אפשרות למחקר מילים ,בדיקת מיקומי מילים ופרמטרים של תחרותיות עבור אותן המילים, שלא כחלק מהמעקב השוטף. כלי זה שימושי כשתרצו לחקור אתר או תחום חלק ולהעריך את התחרותיות בו, או כאשר תרצו לבדוק באופן חד פעמי מיקומים עבור כמות גדולה של מילים. כמו כן, כולל המחקר גם נתונים שלא זמינים במסכים אחרים, כגון נתוני broad מה-Keyword Tool עבור המילים.
- סימון נישות ומילים כ-Starred – אפשרות לסימון המילים החשובות לכם בכל אתר. תוכלו לקבל הן ברמת האתר והן ברמת כל האתרים דו"חות על המילים החשובות בלבד.
- תרגום אוטומטי לאנגלית – עבור אלו מכם המשווקים בשוק הבינלאומי – אפשרות זו תשנה בהרבה את אופן עבודתכם. ליד עמודת המילים הוספנו עמודה חדשה של תרגום אוטומטי לאנגלית ,כעת גם אם המילה שאתם מקדמים היא ביפנית או סינית, תוכלו לדעת את משמעותה במהירות.
- שיפורים שונים למערכת הדו"חות – גם בגרסה זו שיפרנו את הדו"חות שאפשר להפיק במערכת. אפשרות שלדעתנו תמצאו שימושית היא האפשרות לערוך את הטקסטים והכותרות בדו"ח התקופתי כדי להתאים אותן לסגנון הניסוח שלכם ולהוסיף מידע אישי אל מי שאליו הדו"ח מיועד.
- שילוב נתונים מתוך כרטיס הלקוח – הוספנו אפשרות לשלב נתונים מתוך כרטיס הלקוח בטבלאות השונות ברמת החשבון. רעיונות לשימושים:
- תרצו להגדיר לכל אתר עדיפות? ניתן להגדיר שדה כזה בכרטיס הלקוח ולמיין את טבלת האתרים לפי העדיפות.
- האתרים אצלכם מתחלקים לקבוצות ותרצו להוסיף את שם הקבוצה ליד כל אתר? אפשרי גם, באותה הדרך.
- לכל אתר יש מזהה נוסף ב-CRM חיצוני כלשהו? תוכלו להזין, למיין ולחפש באתרים לפי מזהה זה.
1. מחקר מילים
נוספה אפשרות לביצוע מחקר מילים, עבור מילים ואתרים שאינם נמצאים במעקב שוטף.
מחקר המילים בא לפתור מספר צרכים:
- מחקר של תחום חדש: אנחנו רוצים לחקור תחרותיות של תחום חדש. אין לנו אתר שאנחנו מקדמים, ומעניינים אותנו מדדי תחרותיות עבור המילים עצמן.
- מחקר עבור אתר לקוח חדש: ישנו אתר קיים ואנחנו רוצים לבדוק את מיקומיו עבור כמות גדולה של מילים כדי לבחור באילו מילים להתמקד, ולקבל תמונת מצב רחבה של האתר.
איך משתמשים במחקר המילים
כדי לגשת למחקר המילים, נלך לתפריט החשבון ונבחר "מחקר מילים חדש".
כדי לבצע את המחקר:
- יש להזין את האתר המרכזי שעבורו תרצו לבצע את המחקר.
- לאחר מכן יש להוסיף את רשימת המילים הרצויות למחקר בתיבה המתאימה.
- המערכת תציג בצד שמאל את עלות הקרדיטים המוערכת למחקר. ניתן לשנות את המדדים (בצד שמאל) עבור המחקר ובכך לייצר מחקר מותאם אישית לצרכים שלכם, בעלות קרדיטים משתנה.